dimarts, 30 d’abril del 2013

Auca de Joana Raspall. Realitzada per l'Eric.

Hola sóc l'Eric i he fet una auca de Joana Raspall i Juanola amb l'ajuda de la meva mare, aquí hem teniu:

Eric

A més, estic tornat a fer l'entrada perquè no sabem què ha passat però abans i ahir vaig publicar l'entrada i ha desaparegut...

Aquesta auca l'he tardat de fer entre hora i hora i mitja. A més, sols he pintat allò que creia més important i era expressiu, com per exemple el cotxet de la Joana Raspall de petita. Espero que us agradi.
Auca de Joana Raspall

Eric

4 comentaris:

  1. Molt be Eric,es força bunic.


    JORDI

    ResponElimina
  2. A mi el que més m'ha agradat ha estat la distribució de vinyetes i totes les imatges fetes a mà, molt original Eric!

    Héctor

    ResponElimina
  3. A mi el que més m'ha agradat és: les imatges i l'escrit a má!!! Molt Original Eric m'ha encatat el teu treball!!!!!

    Ouiam

    ResponElimina
  4. M'agrada molt sobretot els dibuixos

    ResponElimina